Johanna Zetterström

Waffe

Publicerad 2013-10-09 16:26:00 i Allmänt, Häst,

I söndags så hade jag dressyrträning med min fina häst Waffe, han var super duktig. Jag förväntade mig inte att han skulle gå så bra som hangjorde, för att jag har varken tränat dressyr eller hoppning med Waffe på över  Det bereor på att jag inte har hittat en tränare som jag vill träna för och för att han har haft skador av och till Eller så har han haft lösa skor. Och när han har varit bra så har jag blivit sjuk, så vi har inte riktigt hommit igång. Men nu är vi på gång igen! :)
Idag ska jag träna hoppning igen för en ny tränare, tror det kommer gå bra för Waffe står ute i hagen och ser taggad och pigg ut. Han är ju en jätte duktig hopphäst, lite till åren nu, men han tycker fortfarande att det är super roligt at få hoppa och det tycker jag också :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela